Zaměstnanci

další » poslední »
zobrazit
Nejčastější přešlapy při výpovědi 2/2

Kontrola dohody Nejen datum ukončení, ale celá obsahová stránka dohody by měla být pečlivě zkontrolována. Sjednaný poslední den, uvedení důvodu, proč se daná dohoda vůbec uzavírá, což je velice důležité v rámci nároku na odstupné a zdali jsou… »

Nejčastější přešlapy při výpovědi 1/2

Formální nebo obsahové chyby Formální nebo obsahové chyby jsou zpravidla jedním z nejčastějších přešlapů při ukončení pracovního poměru. Nutno podotknout, že jsou většinou ze strany zaměstnavatele a vedou k neplatnosti výpovědi. Po obsahové… »

Nejčastější přešlapy při prezentaci na poradě 2/2

Jste neosobní a nevyzařuje z vás nadšení Jste sterilní a neosobní. Vašemu publiku přednášíte jako školák před tabulí, který to chce mít už rychle za sebou. Nejste-li nijak zapálení do tématu, jak to můžete vyžadovat od vašich posluchačů?… »

Nejčastější přešlapy při prezentaci na poradě 1/2

Proč prezentaci tvořím? Možná se smějete a říkáte si, že vždy když něco tvoříte, tak k tomu zřejmě musíte mít důvod, což znamená, že víte, proč to děláte. To máte sice pravdu, ale tady se jedná spíše o cíl prezentace a jeho správné… »

Jaké druhy pracovních pohovorů dnes frčí 2/2

Assessment centre Větší firmy v posledních letech užívají pro výběr vhodného kandidáta formu pohovoru tzv. asessment centre, což je pohovor navzájem několika uchazečů, kteří se před sebou prezentují. Mohou se využívat různé možnosti, například i hovory… »

Jaké druhy pracovních pohovorů dnes frčí 1/2

Formální strukturovaný pohovor Klasický pohovor, kde jsou předem připravené otázky s cílem držet uchazeče v mírném napětí po celou dobu. Otázky jsou obecně tradiční a kdo se předem připraví a včas informuje, může je zvládnout bravurně. Otázky… »

Proč chcete pracovat právě u nás 2/2

Kolektiv je základ Je jenom málo pozic, kde by člověk pracoval jenom sám za sebe a nepřišel by tak do kontaktu s nikým jiným. Proto je jedním z důvodů i celkem zajímavý kolektiv. Do něho by se měli řadit jak lidé, kteří podobně smýšlí, tak… »

další » poslední »
zobrazit

Můžete si také přečíst

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 5/6

McDonald's McDonald's má svou dlouhou historii, která mu ale neubírá na jeho popularitě. Je známý od roku 1940, kdy byl…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 4/6

Verizon Největší konkurent společnosti AT&T, který si v současnosti drží prvenství coby největší americký mobilní…

Hypotéky
Jak na růst úrokové sazby u hypotéky? Pomůže vám fixace

Trápí vás růst úroků? Fixace hypotéky je zastaví! Jak zastavit růst úroků u hypotečních úvěrů? Pomůže fixace hypotéky.…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 3/6

Visa Každá společnost má v určité oblasti prvenství, v okruhu finančních služeb se jedná o firmu Visa, Inc.,…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 2/6

Microsoft Další obrovský konkurent Applu, americká společnost Microsoft Corporation, v čele se zakladatelem Billem…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 1/6

Apple Čím se zabývá obchodní značka Apple a kdo je jejím zakladatelem zřejmě není třeba zmiňovat. Ale přesto pro ty,…

Ostatní
Broker pool jako řešení pro nezávislé finanční poradce. Zkusíte jej?

Pro finančního poradce je důležité zázemí, ale pokud chcete být opravdu dobří, měla by provás být klíčová také svoboda. Nebaví…

Ostatní
Vybíráme zaměstnance 3/3

Osobní pohovor Osobní setkání také v mnohém napoví. Lidé si mohou mnoho domýšlet a dobarvovat podle toho, aby udělali…

Ostatní
Vybíráme zaměstnance 2/3

Jak napsat inzerát Čím více bude specifičtější obsah, tím pak bude snazší vybrat si z menšího počtu uchazečů, než pokud…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY