Spotřebitel

  • 1
  • 2
další » poslední »
zobrazit
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 2.díl

Mezi způsoby zabezpečení plateb na internetu patří i virtuální karty Ty lze pořídit například na poště, stejně jako v trafikách. Jedná se o platební kartu, která není spárována s konkrétním bankovním účtem držitele. Využívá centrální bankovní… »

Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 1. díl

Blokování internetových nákupů Možnost platit v internetových obchodech pomocí platební karty je v současné době celkem běžná. Kdo se obává rizika zneužití, může využít takzvaného blokování internetových plateb. Jedná se o povolení internetových… »

Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To se vyplatí podat i ve chvíli, kdy je škoda menší. Může dojít k tomu, že poškozených je více. V takovém případě se celková škoda… »

Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 1/2

Důkladné studium obchodních podmínek Druh obrany, který je primárně prevencí. Díky tomu zjistíte, zda konkrétní eshop nemá jakkoliv nestandardní podmínky, popřípadě zjistíte i všechny důležité kontaktní informace. Je dobré pamatovat na to, že internetové… »

8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou dvouletou záruku. Záruční lhůta bude 24 měsíců od data vašeho prvního nákupu zboží, poběží tedy původní lhůta a ne nová. V tomto… »

8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník má právo žádat vyměnění zboží za nové a v bezvadném stavu. Výměnu věci nemůžete požadovat, jestliže by šlo o neúměrnost… »

8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na místě – klimatizaci opraví, lednici zprovozní, pokoj vymění. Rovněž je však možné žádat i o finanční vyrovnání. Výše odškodného za… »

  • 1
  • 2
další » poslední »
zobrazit

Můžete si také přečíst

Ostatní
Co jste možná nevěděli o stavebním spoření a úvěru z něj 1/2

Má velmi nízkou úrokovou sazbu Úvěr ze stavebního spoření je dnes považován za jeden z nejvýhodnějších úvěrů, které na trhu…

Půjčky
Co jste možná nevěděli o půjčce v zahraniční bance 2/2

Právo na odstoupení zůstává Jako spotřebitel máte práva i u zahraniční banky. A pokud jde o právo skutečně…

Půjčky
Co jste možná nevěděli o půjčce v zahraniční bance 1/2

Dají se sehnat? Rozhodně ano První, co mnoho lidí neví o půjčkách v zahraniční bance, je to, že se skutečně dají sehnat.…

Reality
Jak připravit byt na prodej 2/2

Vyměňte všechny žárovky za silnější Nejenom, že zajistíte, že všechny žárovky budou dokonale fungovat. Tím, že ty stávající…

Reality
Jak připravit byt na prodej 1/2

Ukliďte veškerý nepořádek Pokud je byt neuklizený, celkově to zkazí celý dojem. Proto je třeba důkladný úklid. Toto je hlavní…

Právo a zákony
Jak připravit žádost o rozvod 2/2

Je třeba uvést i důvody Pokud se manželé na rozvodu vzájemně dohodnout, je žádost o rozvod celkem jednoduchá a obvykle…

Ostatní
Vše o sociálních dávkách 2/2

Základem je žádost Na sociální dávky není přímý nárok spojený s tím, že by snad byly rozesílány jednotlivým lidem automaticky.…

Právo a zákony
Jak připravit žádost o rozvod 1/2

S adresou ke správnému soudu Aby mohla být žádost o rozvod plnohodnotně přijata konkrétním soudem, je nezbytné ji také…

Právo a zákony
Vše o dědictví 2/2

Poslední vůle může být zapsána třemi způsoby Poslední vůle neboli testament může být sepsán jenom třemi způsoby. A to…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY