Ostatní

další » poslední »
zobrazit
Nejcennější obchodní značky světa 4/6

Verizon Největší konkurent společnosti AT&T, který si v současnosti drží prvenství coby největší americký mobilní operátor. Jako Verizon Communications v této chvíli nevyhrává nad AT&T pouze co se služeb týká, ale v roce 2017 vyhrál… »

Nejcennější obchodní značky světa 3/6

Visa Každá společnost má v určité oblasti prvenství, v okruhu finančních služeb se jedná o firmu Visa, Inc., jinak označovánou jedním slovem VISA. Jejím „nej" je největší světová síť elektronických plateb. Dále se zabývá kontrolou plateb… »

Nejcennější obchodní značky světa 2/6

Microsoft Další obrovský konkurent Applu, americká společnost Microsoft Corporation, v čele se zakladatelem Billem Gatesem a ředitelem Satyou Nadellou působí v oblasti počítačových softwarů a hardwarů a počítačových her. Sídlí… »

Nejcennější obchodní značky světa 1/6

Apple Čím se zabývá obchodní značka Apple a kdo je jejím zakladatelem zřejmě není třeba zmiňovat. Ale přesto pro ty, kdo ještě neví, Apple je společnost s činností v oblasti specializující se na počítačový hardware a software. Zakladatelem… »

Vybíráme zaměstnance 3/3

Osobní pohovor Osobní setkání také v mnohém napoví. Lidé si mohou mnoho domýšlet a dobarvovat podle toho, aby udělali v životopise dojem. Jenže při osobním setkání je možné si všimnou, zda je to pravda, anebo jen dotyčný potřebuje ukázat a zdokonalit… »

Vybíráme zaměstnance 2/3

Jak napsat inzerát Čím více bude specifičtější obsah, tím pak bude snazší vybrat si z menšího počtu uchazečů, než pokud inzerát na práci bude dost obecný. Na obecný inzerát totiž odpoví snad všichni, snad už jen z povinnosti. Kdežto přímo zadat danou… »

Vybíráme zaměstnance 1/3

Koho hledáme Nejprve je potřeba si ujasnit, koho vlastně hledáme. Než se pustíme do sepsání inzerátu o pracovní pozici, je potřeba ji formulovat tak, aby se skutečně přihlásili jen ti, které hledáme. Jestli je žádoucí, aby budoucí zaměstnanec měl… »

další » poslední »
zobrazit

Můžete si také přečíst

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 3/6

Visa Každá společnost má v určité oblasti prvenství, v okruhu finančních služeb se jedná o firmu Visa, Inc.,…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 2/6

Microsoft Další obrovský konkurent Applu, americká společnost Microsoft Corporation, v čele se zakladatelem Billem…

Ostatní
Nejcennější obchodní značky světa 1/6

Apple Čím se zabývá obchodní značka Apple a kdo je jejím zakladatelem zřejmě není třeba zmiňovat. Ale přesto pro ty,…

Ostatní
Broker pool jako řešení pro nezávislé finanční poradce. Zkusíte jej?

Pro finančního poradce je důležité zázemí, ale pokud chcete být opravdu dobří, měla by provás být klíčová také svoboda. Nebaví…

Ostatní
Vybíráme zaměstnance 3/3

Osobní pohovor Osobní setkání také v mnohém napoví. Lidé si mohou mnoho domýšlet a dobarvovat podle toho, aby udělali…

Ostatní
Vybíráme zaměstnance 2/3

Jak napsat inzerát Čím více bude specifičtější obsah, tím pak bude snazší vybrat si z menšího počtu uchazečů, než pokud…

Ostatní
Vybíráme zaměstnance 1/3

Koho hledáme Nejprve je potřeba si ujasnit, koho vlastně hledáme. Než se pustíme do sepsání inzerátu o pracovní pozici,…

Nezaměstnanost
Nejčastější přešlapy při výpovědi 2/2

Kontrola dohody Nejen datum ukončení, ale celá obsahová stránka dohody by měla být pečlivě zkontrolována. Sjednaný poslední…

Nezaměstnanost
Nejčastější přešlapy při výpovědi 1/2

Formální nebo obsahové chyby Formální nebo obsahové chyby jsou zpravidla jedním z nejčastějších přešlapů při ukončení…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY