Zásilky přes Zásilkovnu budete moct převzít v prodejnách Lidlu

Velikost textu: A A A

Zásilky přes Zásilkovnu budete moct převzít v prodejnách Lidlu

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Služby Zásilkovny si oblíbilo mnoho lidí a jejich počty neustále vzrůstají. Důvody jsou jednoduché. Je to při vyzvedávání rychlejší a někdy i spolehlivější služba, než poskytuje Česká pošta. Navíc to pro dodavatele vyjde cenově výhodněji, protože Zásilkovna je levnější.

Zásilkovna v Lidlu

Provozovatel Zásilkovny se stále snaží expandovat a vylepšovat svoje služby. Nejnověji oznámil, že se dohodl s potravinovým řetězcem Lidl na zpřístupnění zásilek v jeho prostorách. To znamená, že zákazník, který si jde nakoupit potraviny do Lidlu, si bude moct vyzvednout objednanou zásilku.

Zásilkovna bude v Lidlu postupně zavádět bezdotykové výdejny s obchodním názvem Z-box. Je otázkou, jak rychle se tato služba rozšíří, protože do poloviny roku jich bude k dispozici maximálně 10 po celé České republice.

Rozmístění Z-boxů do prodejen Lidl bude výhodné i pro samotný obchodní řetězec. Je vysoce pravděpodobné, že když si člověk přijde vyzvednout zásilku do Z-Boxu v Lidlu, tak si současně nakoupí, aby neztrácel čas.

 

 

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: spotřebitel

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 2/2

Poplatky spotřebitelských úvěrů Poplatky se u spotřebitelských úvěrů mohou hodně lišit. Banky a nebankovní společnosti…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 1/2

Srovnání nabídek online Pokud si vybíráte vhodný spotřebitelský úvěr, předem si srovnejte i konkurenci v této oblasti.…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Reklamace na základě smlouvy Chybou zákazníků CK je, že často netuší, že lze reklamovat to, co je uvedeno ve smlouvě s cestovní…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 1/2

Důkladné studium obchodních podmínek Druh obrany, který je primárně prevencí. Díky tomu zjistíte, zda konkrétní eshop nemá…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY