8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Velikost textu: A A A

8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Dokončení článku pro spotřebitele o tom, jak reklamovat oblečení nakoupené na internetu.

 5. Znalecký posudek

Může se stát, že vám nebude reklamace uznaná. Pokud si však myslíte, že byla vada opravdu způsobena výrobou a že za to vy nemůžete, stůjte si za svým. Nechejte si vypracovat znalecký posudek, který vás bude stále kolem 1 500 Kč, a firmě jej zašlete. Pokud uzná na základě posudku, že máte pravdu, zaplatí vám peníze za posudek a reklamaci uzná.

6. Neustřihávejte cedulky

Pokud si s nákupem nového oblečení ještě nejste zcela jistí a nejste-li rozhodnutí, že si chcete oblečení opravdu ponechat, cedulky a náhradní knoflíky zatím zbytečně neodstřihujte. Mohl by to být důvod k tomu vám peníze nevrátit na ruku a postupovat podle obyčejného reklamačního řízení.

7. Navštivte poradnu spotřebitelů

Pokud si s čímkoliv v oblasti reklamací nejste jistí, nebojte se obrátit na poradnu spotřebitelů, ve které je řada odborníků, které se v oblasti reklamací opravdu vyznají. Na poradnu se můžete obrátit jak písemně, tak osobně.

8. Neopravujte oblečení sami

Pokud se pustíte do opravy oblečení či obuvi svépomocí, nebudete pak mít možnost znovu reklamovat. Pokud se vám tak rozlepili např. boty, nikdy je nelepte sami, vždy je pošlete na vyreklamování. Firma by vám poté nemusela uznat již žádnou reklamaci, která s obuví souvisí, protože jste do ní provedli sami zásahy.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: eshopy, internet, spotřebitel, zboží, reklamace

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
Osobní odběr zboží se pro e-shopy stává nutností

Podnikání na internetu se rychle vyvíjí, a proto je důležité sledovat nejnovější trendy a reagovat na ně. Jedním z trendů,…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 1/2

Nákup oblečení na internetu prostřednictvím internetových obchodů patří k velmi oblíbeným způsobům nakupování. Ovšem…

Spotřebitel
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 1. díl

Blokování internetových nákupů Možnost platit v internetových obchodech pomocí platební karty je v současné době celkem…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Reklamace na základě smlouvy Chybou zákazníků CK je, že často netuší, že lze reklamovat to, co je uvedeno ve smlouvě s cestovní…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY