8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Velikost textu: A A A

8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené

Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na místě – klimatizaci opraví, lednici zprovozní, pokoj vymění. Rovněž je však možné žádat i o finanční vyrovnání. Výše odškodného za reklamaci je různá a určuje ji míra závady.

Reklamace transferu z letiště

V novém občanském zákoníku se setkáte s novým termínem -vytknutí vady zájezdu, což je reklamace. Reklamaci zkuste vyřešit co nejdříve, ideálně hned na místě. Nebyl vám poskytnut sjednaný transfer z letiště do hotelu? Není problém si objednat taxi a následně budete vyžadovat proplacení u prodejce zájezdu.

Reklamace po skončení dovolené

Chybou je odkládání reklamace zájezdu. Mělo by se vše vyřídit co nejdříve. Pokud nedojde k nápravě přímo v místě dovolené, máte po skončení pouze lhůtu jednoho měsíce na podání reklamace.

Vyřízení reklamace zájezdu a dovolené

Reklamace se ze strany prodejce vyřizuje během třiceti dnů maximálně. Reklamaci můžete podat nejen písemně doporučeným dopisem, ale třeba emailem nebo na pobočce. Je nutné reklamovat tam, kde jste dovolenou platili.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: reklamace, spotřebitel

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Reklamace na základě smlouvy Chybou zákazníků CK je, že často netuší, že lze reklamovat to, co je uvedeno ve smlouvě s cestovní…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 1/2

Nákup oblečení na internetu prostřednictvím internetových obchodů patří k velmi oblíbeným způsobům nakupování. Ovšem…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Dokončení článku pro spotřebitele o tom, jak reklamovat oblečení nakoupené na internetu.  5. Znalecký posudek Může…

Spotřebitel
Zásilky přes Zásilkovnu budete moct převzít v prodejnách Lidlu

Služby Zásilkovny si oblíbilo mnoho lidí a jejich počty neustále vzrůstají. Důvody jsou jednoduché. Je to při vyzvedávání…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 1/2

Srovnání nabídek online Pokud si vybíráte vhodný spotřebitelský úvěr, předem si srovnejte i konkurenci v této oblasti.…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 2/2

Poplatky spotřebitelských úvěrů Poplatky se u spotřebitelských úvěrů mohou hodně lišit. Banky a nebankovní společnosti…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY