8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Velikost textu: A A A

8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Reklamace na základě smlouvy

Chybou zákazníků CK je, že často netuší, že lze reklamovat to, co je uvedeno ve smlouvě s cestovní kanceláří. Pokud vám byl přislíben pokoj s výhledem na moře a nedostanete ho, nemůžete tuto skutečnost reklamovat, jestliže není uvedena ve sjednané smlouvě.

Víte, co reklamovat nelze?

Některé skutečnosti prostě nemůžete reklamovat a chybou je vyžadovat nějaké odškodnění například za deštivé počasí, studenou vodu v moři nebo příliš vysoké teploty v místě destinace. Nelze také reklamovat zpoždění spojená se špatným počasím, tedy v situacích, kdy je nemohl dopravce nijak ovlivnit.

Víte, co lze reklamovat?

Předem se seznamte s tím, co se dá reklamovat. Může se jednat například o nižší kvalitu hotelu, než byla označena ve smlouvě. Lze reklamovat také nefungující vybavení, kam patří elektřina, dlouhodobé výpadky výtahu, nefunkčnost klimatizace, elektřiny, sprchy nebo toalety. Dále může jít o chybějící vybavení hotelu – bazén, sauna apod, problémy s dopravou nebo špatný výhled.

Smlouva o zájezdu

Klienti nemusí tušit, že smlouva o zájezdu nemusí být v písemné formě. Podle nového občanského zákazníku stačí dodání potvrzení o zájezdu. Hlídejte si, aby mělo potvrzení vše potřebné -údaje o službách, cenách, pořadateli, platebních podmínkách. Nesmí chybět ani podmínky storna zájezdu.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: reklamace, spotřebitel

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 1/2

Nákup oblečení na internetu prostřednictvím internetových obchodů patří k velmi oblíbeným způsobům nakupování. Ovšem…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Dokončení článku pro spotřebitele o tom, jak reklamovat oblečení nakoupené na internetu.  5. Znalecký posudek Může…

Spotřebitel
Zásilky přes Zásilkovnu budete moct převzít v prodejnách Lidlu

Služby Zásilkovny si oblíbilo mnoho lidí a jejich počty neustále vzrůstají. Důvody jsou jednoduché. Je to při vyzvedávání…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 1/2

Srovnání nabídek online Pokud si vybíráte vhodný spotřebitelský úvěr, předem si srovnejte i konkurenci v této oblasti.…

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 2/2

Poplatky spotřebitelských úvěrů Poplatky se u spotřebitelských úvěrů mohou hodně lišit. Banky a nebankovní společnosti…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY