Televizní reklama - jak na ni 2/2

Velikost textu: A A A

Televizní reklama - jak na ni 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Téma televizní reklamy

Televizní reklama by měla mít nějaký děj a námět. Záleží na originálním zpracování doporučené myšlenky a jejího vývoje na obrazovce. Důležitá je grafická koncepce a vhodný výběr technologie – animace 2D nebo 3D.

Ozvučení televizní reklamy

Televizní reklama potřebuje nejen děj, ale také správné ozvučení. Zajímavé musí být texty nebo hudba či zvukové ruchy. Plusem je nejen český, ale také cizojazyčný dabing, jestliže chcete oslovit co nejvíce zahraničních zájemců o vaše výrobky či služby.

Cena televizní reklamy

Ceny televizních reklam nejsou nejlevnějšími, ale mohou být velmi efektivními. Tvorbu televizních reklam zadejte profesionálům a všímejte si, jestli máte v ceně i případné bonusy.

Bonusy k televizní reklamě

Bonusem k televizním reklamám mohou být například exporty videosekvence pro internet, přehrávání v telefonech, PDA nebo do DVD přehrávačů.

Bannery v živém vysílání

V současné době se živé televizní vysílání může doplňovat reklamami připomínající standardní online bannery. Diváci však musí mít své přijímače připojeny také k internetu.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: podnikání, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Reklama
Reklama v televizi - jak na ni 1/2

Kvalitní reklama Televize je místem, kde lze oslovit skutečně spoustu lidí, i když nemají přesné zacílení jako například…

Reklama
Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 1/2

Virál stojí jenom pár korun I když se různá videa obvykle tváří jako něco, co je natočeno náhodou, pomocí mobilního telefonu,…

Reklama
Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 2/2

Zisk je samozřejmý Je to velmi častý omyl, jelikož virální videa jsou velmi často sledována hlavně pro svou zajímavost a unikátnost.…

Podnikání
8 důležitých informací při podnikání na vedlejšák 1/2

Odvody na pojištění Sociální a zdravotní pojištění při vedlejší činnosti se vypočítává podle reálně dosaženého zisku.…

Podnikání
8 důležitých informací při podnikání na vedlejšák 2/2

Neplacení pojistného Zálohy na sociální pojištění u OSVČ vedlejší se odvíjejí podle toho, jak vysoké byly příjmy po…

Podnikatelé
Jak začít podnikat

Stát se podnikatelem může dnes úplně každý. Otázkou je, jak bude úspěšný. Důležité jsou hned první dva kroky, které budoucí…

Podnikání
V jakém oboru podnikat?

Vybrat obor, ve kterém budete podnikat, rozhodně není nic jednoduchého. Jde nejenom o to, abyste pokud možno danému…

Daně a účetnictví
Jak si ulehčit život v podnikání

Počet lidí snažících se vydělat podnikáním každoročně roste. Nic na tom nemění fakt, že zrovna tak velký počet firem a živnostníků…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY