Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 2/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Zisk je samozřejmý

Je to velmi častý omyl, jelikož virální videa jsou velmi často sledována hlavně pro svou zajímavost a unikátnost. Je proto třeba při jejich natáčení vždy myslet na to, že je třeba i nenápadně a přitom efektivně propagovat produkt, nebo svou vlastní firmu. Jedině tak může mít virální video ekonomický úspěch a nebude jenom zábavou, kterou bez efektu uvidí miliony lidí.

Pozitivní efekt je zaručen

Velký omyl, na který už doplatila celá řada společností. Je chybné si myslet, že virální video bude mít vždy jenom pozitivní efekt a pozitivní ohlas. Dostavit se totiž mohou i ohlasy negativní. Často jsou spojeny s tím, že si příliš zahráváte s aktuálními tématy, se zdravím lidí, stejně jako můžete se svým tématem šlápnout jednoduše mimo. I proto je dobré probrat daný nápad s co nejvíce lidmi.

Virální video je pro každého

Určitě není a nebude. Vždy je při jeho tvorbě dobré myslet na to, že je určené jenom pro konkrétní cílovou skupinu lidí. Pokud toto dodržíte, může to znamenat úspěch. Jakékoliv univerzální pokusy nefungují a fungovat rozhodně nebudou.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: internet, jak vydělat, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Reklama
Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 1/2

Virál stojí jenom pár korun I když se různá videa obvykle tváří jako něco, co je natočeno náhodou, pomocí mobilního telefonu,…

Jak vydělat
Jaké výdělky na internetu dnes frčí 1/2

Prodej ručně vyráběných výrobků Když opomeneme množství práce přes internet, která s sebou obvykle nese potřebu prodávat…

Jak vydělat
Jaké výdělky na internetu dnes frčí 2/2

Psaní textů, překlady Moderní doba přeje těm, kdo umí psát kvalitní texty, a navíc i čerpají z cizojazyčných stránek.…

Reklama
Televizní reklama - jak na ni 2/2

Téma televizní reklamy Televizní reklama by měla mít nějaký děj a námět. Záleží na originálním zpracování doporučené myšlenky…

Reklama
Reklama v televizi - jak na ni 1/2

Kvalitní reklama Televize je místem, kde lze oslovit skutečně spoustu lidí, i když nemají přesné zacílení jako například…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 1/2

Stačí odpovědět, až budete mít čas To si mnoho firem sice myslí, ale je to rozhodně velká chyba. Pokud jste se už rozhodli…

Spotřebitel
Zásady bezpečnosti na internetu 2/2

Kvalitní zabezpečení Aby byla aktivita na internetu bezpečná, je zásadou mít kvalitní antivirový program. Ten by měl chránit…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 2/2

Negativní komentáře do diskuse nepatří Každá firma by ráda četla jenom pozitivní ohlasy. K tomu ale málokdy dojde,…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY