Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Virál stojí jenom pár korun

I když se různá videa obvykle tváří jako něco, co je natočeno náhodou, pomocí mobilního telefonu, opak je pravdou. Právě to, že se jedná o něco levného, patří mezi hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu. Určitě je třeba mít rozpočet na vše, co natáčení jako takové obnáší. Pokud má jít o virální video, které bude působit profesionálně, je základem i kvalitní kamera, stejně jako mikrofon, nebo kvalitní herci.

Mezi hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu patří to, že se bude šířit zcela sám

Určitě tomu tak nebude v jeho počáteční fázi. Pokud se nejedná o něco skutečně unikátního, co zaujme na první pohled, je třeba v prvních fázích videu náležitě pomoci. A to tak, že bude v současný okamžik umístěný na co nejvíce různých zdrojů, stejně jako je třeba začít i s prvotní propagací mezi lidi. Jedině tak se později spustí onen očekávaný lavinový efekt.

Média si všimnou

I toto je celkem velký a zásadní omyl. Pokud tvoříte virál, je dobré myslet na to, že média si sama od sebe nevšimnou. Na tuzemském internetu je toho tolik, že když už zareagují, může být pozdě. Proto je dobré jim ve chvíli, kdy se virál začne šířit, jednoduše napsat. Ideálně tiskovou zprávu. A jaká média je možné oslovit:

· Online magazíny
· Lokální i velké televize
· Klasická tištěná média

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: internet, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Reklama
Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 2/2

Zisk je samozřejmý Je to velmi častý omyl, jelikož virální videa jsou velmi často sledována hlavně pro svou zajímavost a unikátnost.…

Reklama
Televizní reklama - jak na ni 2/2

Téma televizní reklamy Televizní reklama by měla mít nějaký děj a námět. Záleží na originálním zpracování doporučené myšlenky…

Reklama
Reklama v televizi - jak na ni 1/2

Kvalitní reklama Televize je místem, kde lze oslovit skutečně spoustu lidí, i když nemají přesné zacílení jako například…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 2/2

Negativní komentáře do diskuse nepatří Každá firma by ráda četla jenom pozitivní ohlasy. K tomu ale málokdy dojde,…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 1/2

Stačí odpovědět, až budete mít čas To si mnoho firem sice myslí, ale je to rozhodně velká chyba. Pokud jste se už rozhodli…

Spotřebitel
Zásady bezpečnosti na internetu 1/2

Neotevírat každý email Email je nástrojem pro pohodlnou, rychlou i bezplatnou komunikaci, ale může se stát také velkým rizikem.…

Ostatní
Oblíbené mobilní aplikace

Mobilní aplikace Můžu to zvednout? Různých neznámých čísel nám volá stále více. Některé mohou být obtěžující, jiné mohou…

Spotřebitel
Zásady bezpečnosti na internetu 2/2

Kvalitní zabezpečení Aby byla aktivita na internetu bezpečná, je zásadou mít kvalitní antivirový program. Ten by měl chránit…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY