Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 2/2

Velikost textu: A A A

Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Uložení dat v košíku

Je třeba zajistit, aby se ukládaly informace o nákupu. Nejlepší je trvalé uchování dat pro případy, že někdo omylem zavře okno prohlížeče, vypadne elektrický proud nebo se zavře počítač z jiného důvodu. Zákazník by se měl vrátit na stránky a zde najít v košíku již uložené zboží.

Ukládání oblíbeného zboží

Nakupování se může u zákazníků odehrávat různými způsoby. Někteří jenom zkoušejí, zda jim nebude poskytnuta nějaká sleva, když si do košíku vloží větší množství vybraného zboží. Někdo si zase postupně ukládá vybrané věci a vše objedná až po čase.

Oznámení v nákupním košíku

Při tvorbě nákupního košíku v eshopu se zaměřte na to, že se bude ukazovat aktuální stav v košíku – košík je prázdný, anebo za kolik korun má zákazník momentálně objednáno. Tento údaj by měl být viditelný i bez rozkliknutí košíku.

Zobrazení v chytrých telefonech

Eshopy a nákupní košíky by měly být zpracovány tak, aby bylo možné je bez problémů vidět například v chytrých telefonech a na tabletech. Je nutné si vybrat vhodné režimy pro zobrazování celých katalogů zboží.

Nápadný košík

Pro nákupní košík v eshopu můžete zvolit i neobvyklé designy, abyste se odlišili od ostatních eshopů. Vyhovující bude i pěkně barevné odlišení.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: eshopy, internet, podnikání

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
Osobní odběr zboží se pro e-shopy stává nutností

Podnikání na internetu se rychle vyvíjí, a proto je důležité sledovat nejnovější trendy a reagovat na ně. Jedním z trendů,…

Ostatní
Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 1/2

Výraznost košíku Nákupní košík v eshopu by měl být dostatečně výrazný, aby ho nebylo možné přehlédnout a zároveň nesmí být…

Spotřebitel
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 2.díl

Mezi způsoby zabezpečení plateb na internetu patří i virtuální karty Ty lze pořídit například na poště, stejně jako…

Spotřebitel
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 1. díl

Blokování internetových nákupů Možnost platit v internetových obchodech pomocí platební karty je v současné době celkem…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Dokončení článku pro spotřebitele o tom, jak reklamovat oblečení nakoupené na internetu.  5. Znalecký posudek Může…

Daně a účetnictví
Základní informace o elektronické evidenci tržeb

Elektronická evidence tržeb patří k nejdiskutovanějším změnám pro podnikatele, které hodlá Ministerstvo financí zavést…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To…

Jak vydělat
Jak vydělat eshopem

Podnikání na internetu je snem mnoha lidí. Slibuje práci z pohodlí domova a dle jejich představ i snadné výdělky.…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY