Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 1/2

Velikost textu: A A A

Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Výraznost košíku

Nákupní košík v eshopu by měl být dostatečně výrazný, aby ho nebylo možné přehlédnout a zároveň nesmí být příliš malý, aby se na něj dalo pohodlně kliknout a přidávat tímto způsobem zboží do objednávky.

Stlačení nákupního košíku

Tvorba nákupního košíku je úzce spjata s tvorbou eshopu. Tvoří jeho součást. Nakupování má být jednoduché a nákupní košík musí fungovat jediným stlačením – po stisknutí se vloží požadované zboží do objednávky.

Cena zboží

Cena zboží u nákupního košíku se dá měnit v administraci podle momentálních potřeb – upraví se například v době, kdy je na uvedené zboží nějaká akce nebo sleva.

Množství nakupovaného produktu

Pokud si zákazník přidá do košíku nějaký druh zboží, jde většinou o jeden kus. Ovšem u nákupního košíku nesmí chybět možnost měnit počet položek na vyšší či naopak nižší. Následně je možné měnit počet kusů také v rekapitulaci objednávky.

Aktuálnost zboží

V eshopu by se mělo udržovat zboží s aktuálním počtem. Jakmile zboží dojde, neměl by být problém odstranit košík u zboží a tím dát najevo zákazníkovi, že zboží si momentálně nelze objednat.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: eshopy, internet

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 2.díl

Mezi způsoby zabezpečení plateb na internetu patří i virtuální karty Ty lze pořídit například na poště, stejně jako…

Spotřebitel
Vhodné způsoby zabezpečení plateb na internetu 1. díl

Blokování internetových nákupů Možnost platit v internetových obchodech pomocí platební karty je v současné době celkem…

Ostatní
Nákupní košík u eshopu ovlivňuje prodeje 2/2

Uložení dat v košíku Je třeba zajistit, aby se ukládaly informace o nákupu. Nejlepší je trvalé uchování dat pro případy,…

Spotřebitel
Osobní odběr zboží se pro e-shopy stává nutností

Podnikání na internetu se rychle vyvíjí, a proto je důležité sledovat nejnovější trendy a reagovat na ně. Jedním z trendů,…

Spotřebitel
8 skvělých rad při reklamaci oblečení koupeného na internetu 2/2 dokončení

Dokončení článku pro spotřebitele o tom, jak reklamovat oblečení nakoupené na internetu.  5. Znalecký posudek Může…

Jak vydělat
Jak vydělat eshopem

Podnikání na internetu je snem mnoha lidí. Slibuje práci z pohodlí domova a dle jejich představ i snadné výdělky.…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To…

Jak ušetřit
Ušetřete na potravinách pomocí online nákupů

V mnohdy napjatém rodinném rozpočtu hledáme stále nové a nové způsoby, jak ušetřit. Jedním z pravidelných výdajů, které nelze…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY