Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Stačí odpovědět, až budete mít čas

To si mnoho firem sice myslí, ale je to rozhodně velká chyba. Pokud jste se už rozhodli pro komunikaci na diskusních fórech, je třeba být neustále v dosahu. Zákazníci, i budoucí klienti dnes vyžadují v podstatě okamžitou odpověď, nejlépe do několika minut. Tou navíc můžete eliminovat i budoucí příval negativních příspěvků.

Případné přikrášlení pravdy neuškodí

Uškodí, a to poměrně hodně. Pokud jde o komunikaci mezi čtyřma očima, dá se říci, že případná drobná lež najevo nevyjde. Online ale jakékoliv lhaní patří mezi hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech. Proč? Jelikož danou komunikaci mohou sledovat stovky i tisíce jiných lidí, a dříve nebo později dodá jasné argumenty o tom, že lžete. A to se může obrátit proti vám.

Mezi hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech patří tvrzení, že oplácení neuškodí

Uškodí, a to celé vaší firmě. Ať už se zákazník chová jakkoliv, ať je vulgární nebo drzý, vy byste se nikdy neměli snížit na jeho úroveň. A to z toho důvodu, že jste profesionál a podle toho také musíte diskutovat. Pokud to nezvládáte, je dobré najmout si někoho, kdo vydrží být slušný a nebude případné narážky a nadávky brát osobně.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: internet

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Spotřebitel
Zásady bezpečnosti na internetu 2/2

Kvalitní zabezpečení Aby byla aktivita na internetu bezpečná, je zásadou mít kvalitní antivirový program. Ten by měl chránit…

Ostatní
Oblíbené mobilní aplikace

Mobilní aplikace Můžu to zvednout? Různých neznámých čísel nám volá stále více. Některé mohou být obtěžující, jiné mohou…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při komunikaci v diskusních fórech 2/2

Negativní komentáře do diskuse nepatří Každá firma by ráda četla jenom pozitivní ohlasy. K tomu ale málokdy dojde,…

Spotřebitel
Zásady bezpečnosti na internetu 1/2

Neotevírat každý email Email je nástrojem pro pohodlnou, rychlou i bezplatnou komunikaci, ale může se stát také velkým rizikem.…

Jak vydělat
Jaké výdělky na internetu dnes frčí 2/2

Psaní textů, překlady Moderní doba přeje těm, kdo umí psát kvalitní texty, a navíc i čerpají z cizojazyčných stránek.…

Ostatní
Hlavní omyly a mýty při výběru domény 1/2

Do domény je třeba shrnout celý název Velmi častý omyl, který u mnohých vychází z toho, že když doména obsahuje…

Jak vydělat
Důležité rady o investování na internetu 1/2

Je třeba broker Investování na internetu je poměrně snadné, ale nutno říci, že je zde potřeba jedna velmi důležitá věc.…

Reklama
Hlavní omyly a mýty při tvorbě virálu 1/2

Virál stojí jenom pár korun I když se různá videa obvykle tváří jako něco, co je natočeno náhodou, pomocí mobilního telefonu,…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY