Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 2/2

Velikost textu: A A A

Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Poplatky spotřebitelských úvěrů

Poplatky se u spotřebitelských úvěrů mohou hodně lišit. Banky a nebankovní společnosti by vám měly ukázat sazebníky, anebo vás informovat o tom, co vše budete platit – založení a vedení úvěru, sankce za porušení podmínek apod.

Rychlé vyřízení úvěru

Získat výhodně peníze díky spotřebitelskému úvěru bude ještě zajímavější, když obdržíte tyto peníze rychle. Žádosti, které se vyřizují online jsou známy skutečně rychlým vyřízením s minimem shánění dokumentů. Úvěr můžete mít vyřízený již do 24 hodin.

Ručitelství na spotřebitelské úvěry

Ručitelství na spotřebitelské úvěry se odvíjí podle půjčované sumy. U nižších částek se většinou ručitel nevyžaduje. Vyšší sumy jsou spojeny se sháněním jednoho až tří ručitelů s dostatečnými pravidelnými příjmy. Požadavky se liší podle společností poskytujících úvěry.

Žádosti o spotřebitelský úvěr

Vždy je nutné si všímat, jestli jsou žádosti o úvěr spojeny s požadavkem dokládat také potvrzení o průměrném příjmu.

Vyplacení úvěru

Vyplácení úvěru spotřebitelských úvěrů neprobíhá hotovostně, ale částky se převádí na účty prodejců či se proplácí přímo faktury.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách penizeweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel penizeweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -penizeweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: půjčky, spotřebitel

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Půjčky
Na co se zaměřit při výběru spotřebitelského úvěru 1/2

Srovnání nabídek online Pokud si vybíráte vhodný spotřebitelský úvěr, předem si srovnejte i konkurenci v této oblasti.…

Spotřebitel
Zásilky přes Zásilkovnu budete moct převzít v prodejnách Lidlu

Služby Zásilkovny si oblíbilo mnoho lidí a jejich počty neustále vzrůstají. Důvody jsou jednoduché. Je to při vyzvedávání…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 1/2

Reklamace na základě smlouvy Chybou zákazníků CK je, že často netuší, že lze reklamovat to, co je uvedeno ve smlouvě s cestovní…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 2/2

Podejte trestní oznámení Pokud narazíte skutečně na podvodné jednání, doporučujeme podat trestní oznámení na policii. To…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 2/2

Nové zboží bez nové záruky V případě, že vám vymění reklamované zboží za nové, nepočítejte s tím, že získáte i novou…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamačním řízení ze strany kupujícího 1/2

Objevení vady do půl roku V případě, že se vada objeví během půl roku od koupě zboží, bere se to jako vadné zboží a zákazník…

Spotřebitel
8 hlavních chyb při reklamacích dovolené/zájezdu ze strany zákazníků cestovní kanceláře 2/2

Výše odškodnění při reklamaci zájezdu a dovolené Chybou je, že se často klienti smíří s nápravou své reklamace přímo na…

Spotřebitel
Možné druhy obrany proti nekalým praktikám eshopů 1/2

Důkladné studium obchodních podmínek Druh obrany, který je primárně prevencí. Díky tomu zjistíte, zda konkrétní eshop nemá…

 
Vítejte Jak vydělat Jak ušetřit Zaměstnanci Podnikatelé Bydlení a reality Peníze a půjčky Spotřebitel Ostatní
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY